نام‌های عجیبی که رد شدند!
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 3829 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به تولد 36 هزار نوزاد طی سال گذشته در استان و انتخاب نام برای آنان، اظهار کرد: در این بین 46 نام انتخابی جدید بوده که از این تعداد 20 نام در کمیته نام استان رد شدند.

آفتاب : حسین نظری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تعیین تکلیف 220 هزار نام در سازمان ثبت احوال کشور، اظهار کرد: در برخی موارد والدین دوست دارند نامی غیر از نام‌ها و اسامی موجود در سامانه ثبت احوال را برای فرزند خود انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در اینگونه موارد والدین باید نام انتخابی خود را به اداره کل ثبت احوال در هر استان تحویل دهند.

نظری افزود: با دریافت نام، کمیته هفت نفره که در آن سه استاد عضو هیات علمی دانشگاه نیز حضور دارند، تشکیل می‌شود و به بررسی اسم و مطابقت آن با معیارها و شاخص‌های از پیش تعیین شده می‌پردازند.

وی اظهار کرد: از جمله موارد عمده‌ای که موجب می‌شود نام انتخابی رد شود، مغایرت نام با جنسیت نوزاد، ترکیب ناموزون نام انتخابی، بی‌معنی و یا مستهجن بودن و یا خارجی بودن آن است.

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته 46 مورد اسم انتخابی جدید به اداره کل ثبت احوال استان تحویل شد که از این تعداد با 26 اسم موافقت و 20 اسم دیگر رد شد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اعتراض به پخش تصاویر سیدمحمد خاتمی از شبکه خبر
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 3917 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

امتیاز به مطلب 149 نفر

اعتراض به پخش تصاویر سیدمحمد خاتمی از شبکه خبر

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه جوان نوشت:

علی رغم اینکه طی حکمی قوه‌قضائیه نسبت به پخش تصاویر و یا مطالب شخصی که به عنوان یکی از فعالان فتنه سال 88 شناخته می‌شود، ممانعت ایجاد کرده است، رسانه ملی در قالب مستندی با عنوان «لبخند گرگ» اقدام به پخش تصاویری از شخص مزبور کرد.

این مستند که مذاکرات هسته‌ای ایران را در زمان ریاست حسن روحانی بر تیم دیپلماسی هسته‌ای کشورمان روایت می‌کند، صبح امروز از ساعت 10 الی 10 و سی دقیقه از شبکه خبر سیما پخش و چندین بار تصاویر یکی از حامیان اصلی فتنه در آن به نمایش گذاشته شد.

لازم به ذکر است بنابر سخنان حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دادستانی تهران این اقدام را انجام داده و این دستور نیز همچنان باقی است و اگر رسانه‌ای خلاف آن عمل کند با آن رسانه برخورد خواهد شد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که حکم مربوطه هنوز پابرجاست و رسانه ملی نیز در این جهت بایستی نسبت به اجرای حکم قضایی همپایه دیگر رسانه‌ها نکات لازم را رعایت کند.

حکم قضایی در رسانه ملی نادیده گرفته شد + تصاویر

حکم قضایی در رسانه ملی نادیده گرفته شد + تصاویر

حکم قضایی در رسانه ملی نادیده گرفته شد + تصاویر

حکم قضایی در رسانه ملی نادیده گرفته شد + تصاویر
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


علیرضا جهانبخش بهترین بازیکن لیگ هلند شد
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 5111 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
مهاجم تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک هلند انتخاب شد.

طرفداری- مراسم انتخاب بهترین های فوتبال هلند برگزار شد و در آن علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه نایمخن که نقش مهمی در قهرمانی تیمش در این فصل داشت، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جایزه خود را از گاس هیدینک سرمربی تیم ملی هلند دریافت کرد.

او بالاتر از سیورد آرس، ونسان جانسون، جوی سلیگرس و جاناتان اوپوکو به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته یک هلند انتخاب شد.

جهانبخش در تیم نایمخن، قهرمان لیگ یک هلند امار فوق العاده ای داشت.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آمریکا: لغو سفر ملک سلمان مهم نیست/ عربستان عذرخواهی کرد
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 2559 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

تهران - ایرنا - پس از اعلام این موضع آمریکا که لغو سفر شاه عربستان به واشنگتن کم اهمیت است، ملک سلمان پادشاه سعودی در تماسی تلفنی با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا از غیبت خود در نشست کاخ سفید و کمپ دیوید اظهار تاسف و عذرخواهی کرد.

 

شبکه خبری «سی ان ان» اعلام کرد که آمریکا لغو سفر سلمان شاه عربستان به واشنگتن را کم اهمیت می داند.

این شبکه گزارش داد: کاخ سفید در واکنش به اعلام دولت عربستان مبنی بر لغو سفر ملک سلمان به آمریکا برای نشست مشترک سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و باراک اوباما، این موضوع را بی اهمیت می داند.

پس از اعلام این موضوع آمریکا، رویترز اعلام کرد که شاه عربستان در تماس با اوباما از لغو این سفر عذرخواهی کرد.

رویترز همچنین افزوده است: در این تماس تلفنی دو طرف جدول فعالیت های نشست اوباما با سران خلیج فارس را بررسی کردند.

ملک سلمان پادشاه عربستان ضمن معرفی محمد بن نایف ولیعهد خود برای شرکت در این نشست که باراک اوباما آن را تدارک دیده اعلام کرده است که خود دراین نشست شرکت نخواهد کرد.

پادشاه عربستان می گوید به علت مشغله های مرتبط با یمن نمی تواند دراین نشست شرکت کند این درحالی است که برخی ناظران اوضاع پادشاهی عربستان می گویند ملک سلمان فعلا تا زمانی که پایه های پادشاهی خود را تحکیم نکرده و همه مسائل احتیاطی ناشی از ترک پایتخت را حل نکرده باشد ترجیح می دهد مقر حکومت خود را حتی برای یک روز هم خالی نکند.

مجتهد فعال توییتری در گزارشی درمورد علت نرفتن ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان به آمریکا برای شرکت در اجلاس کمپ دیوید، در صفحه شخصی خود نوشت: امیر کویت به سلمان توصیه کرده بود که به دلیل وضعیت جسمانی خاص او، از رفتن به آمریکا خودداری کند.

به گزارش ایرنا، مجتهد افزود: شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت به محمد بن سلمان جانشن ولیعهد عربستان توصیه کرد، پدرش به آمریکا برای شرکت در اجلاس کمپ دیوید و دیدار با باراک اوباما نرود تا به دلیل وضعیت جسمانی و عقلی اش، عربستانی ها را در تنگنا نگذارد .

وی اضافه کرد: به همین دلیل مقام های عربستانی تصمیم گرفتند محمد بن نایف را به عنوان رییس هیات عربستان همراه با محمد بن سلمان به کمپ دیوید بفرستند و شاید شاه عربستان بعدها در برنامه ای بسیار کوتاه به آمریکا سفر کند.

این در حالی است که برخی دیگر از تحلیلگران معتقدند پادشاهی عربستان هنوز حکومت خود را تثبیت نکرده است و به علت کنار گذاشتن طرفداران ملک عبدالله پادشاه درگذشته و ایجاد موجی از نارضایتی در اشراف زادگان سعودی از احتمال کودتا علیه خود هراس دارد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جوان معروف كليپ «شيب بام» در پایتخت 4
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 4417 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
جوان مازندراني كه به‌دليل پخش كليپي به نام «شيب» و مصاحبه يك رسانه با او درباره ترك تحصيلش به شهرت رسيد، میهمان برنامه سال تحويل شبكه سه بود و در همان برنامه كه محسن تنابنده هم حضور داشت درباره اتفاقات زندگي‌اش بعد از پخش آن كليپ حرف زد.
 

روزنامه دنیای اقتصاد: جوان مازندراني كه به‌دليل پخش كليپي به نام «شيب» و مصاحبه يك رسانه با او درباره ترك تحصيلش به شهرت رسيد، میهمان برنامه سال تحويل شبكه سه بود و در همان برنامه كه محسن تنابنده هم حضور داشت درباره اتفاقات زندگي‌اش بعد از پخش آن كليپ حرف زد.

درهمان برنامه تنابنده كه نويسندگي سريال پايتخت را هم برعهده دارد قول داد از او به‌عنوان بازيگر اين مجموعه و در نقش پسر بهبود فريبا استفاده كند. در همين رابطه الهام غفوری تهیه‌کننده تلویزیون درباره آخرین وضعیت توليد اين سريال گفت: «بیژن اشکور کیایی» به گروه «پایتخت 4» پیوست و با حضور در پشت صحنه چند سکانسی را برای اين مجموعه تلويزيوني بازی کرد.  

وی در ادامه افزود: تصویربرداری سریال «پایتخت 4» همچنان در شیرگاه شمال ادامه دارد و مشغول ضبط قسمت‌های اصلی هستیم.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جزییات پرونده خاکستری از هتل «تارا»
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 2741 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
اتفاقات حاشیه‌ای در شهرستان «مهاباد» استان آذربایجان غربی به دنبال حادثه فوت «فریناز خسروانی» کارمند یکی از هتل‌های این شهرستان، بهانه‌ای شده است برای برخی رسانه‌ها و گروه‌های مخالف نظام که مناطق کردنشین را ناامن جلوه دهند.
 

روزنامه ایران: اتفاقات حاشیه‌ای در شهرستان «مهاباد» استان آذربایجان غربی به دنبال حادثه فوت «فریناز خسروانی» کارمند یکی از هتل‌های این شهرستان، بهانه‌ای شده است برای برخی رسانه‌ها و گروه‌های مخالف نظام که مناطق کردنشین را ناامن جلوه دهند.

انتشار اطلاعات از سوی مقامات محلی و مسئولان قضایی، اظهارات خانواده متوفی و مدیر هتل حکایت از آن دارد که فوت نامبرده، یک اتفاق بوده و برخلاف فضاسازی‌های برخی گروه‌های خارج از کشور، نه قصد تجاوز و تعرضی در کار بوده و نه پای هیچ مسئول دولتی در میان بوده است. آنچنان که محمدقسیم عثمانی، عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و نماینده بوکان در مجلس به خبرنگار «ایران» گفت: «متهم به هیچ وجه ارتباطی با مراکز دولتی نداشته و برای مشاوره جهت ارتقای سطح استاندارد هتل در آنجا مستقر بوده است.»

این نماینده مجلس افزود: «این یک اتفاقی است که ممکن است در هر جایی و در هر شهری بیفتد اما رسانه‌های بیگانه و کسانی که مخالف نظام هستند با روایت وارونه این اتفاق، فعال بخش خصوصی را کارمند دولتی معرفی و القا کردند که این خانم از دست او فرار و خودکشی کرده است. آنها با دست گذاشتن روی مسائل حساس همچون تجاوز و دولتی بودن فرد خاطی از مردم برای تجمع دعوت کردند.»

این نماینده کرد و اهل سنت مجلس تأکید دارد که مخالفان می‌خواستند یک موضوع اخلاقی را به یک مسأله قومیتی و امنیتی بدل کنند حال آن که هشیاری مردم و همکاری معتمدان و بزرگان مهاباد اجازه چنین بهره‌برداری را به مخالفان نداد.

مهاباد در مسیر توسعه

عثمان احمدی، نماینده مهاباد در مجلس نیز تأکید دارد «موضوع به هیچ وجه امنیتی و سیاسی نبوده است.» او به خبرنگار «ایران» گفت: «از روز پنجشنبه جلسات متعددی را در شورای تأمین شهرستان و با همه عزیزانی که می‌توانستند در این خصوص همکاری کنند، داشته‌ایم و موضوع را با حساسیت دنبال می‌کنیم.» به گفته وی، اتفاقات خوبی به لحاظ زیرساخت‌های توسعه در مهاباد افتاده است و این شهرستان در حال حاضر از گمرک، راه‌آهن، کارخانه پتروشیمی و... برخوردار است و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و تجاری هم مطرح است. به همین خاطر برخی بدخواهان چشم ندارند این اتفاقات خوب را ببینند و تمایل دارند اوضاع این شهرستان را ناامن جلوه دهند.» احمدی بر همین اساس از رسانه‌ها خواست «در گزارش‌ها و خبرهای خود به گونه‌ای عمل نکنند که اوضاع مهاباد آشفته و به هم ریخته جلوه کند.»

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شغل متفاوت دختر تهرانی/تصاویر
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 3431 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
انجام کاری سخت و ترسناک توسط دختری جوان، که خیلی ها حتی جرات فکر کردن به آن را ندارند.

آفتاب : شاید کمی تصورش سخت باشد که یک دختر جوان برای شست‌شوی شیشه‌های برج‌های مرتفع، از طناب آویزان شده و در میان هوا و زمین معلق بماند و بالا و پایین برود. کار پر استرس و ترسناکی که حتی بسیاری از مردان نیز انجام آن می‌هراسند.

نامش تینا است و می‌گوید قبلاً صخره‌نورد بوده است. اما اکنون دو سال است که در استخدام شرکتی است که کار شستشوی شیشه‌های برج‌های مرتفع تهران را انجام می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تینا می‌گوید از این کار ترسی ندارد و مرتفع‌ترین برجی که تا به حال از آن آویزان شده است برج‌های دوقلوی ۲۷ طبقه تهران است. وی در زمان تهیه این گزارش به همراه همکارش در حال شست‌شوی شیشه‌های ساختمان مرتفع یک دانشگاه بود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شوهرانی که خیانت‌ همسرانشان را دیدند + تصاویر
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت | بازدید : 2560 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
بنا بر این گزارش یک معلم زن در اتهام با جرایم جنسی درحالی دستگیر شد که حین رابطه جنسی اش با یک دانش آموز 16 ساله در منزل مسکونی اش توسط همسرش، مشاهده و تسلیم پلیس شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید
 
معلمین دستگیر شده متهم به داشتن دست کم یک بار رابطه نامشروع و غیر اخلاقی  با شاگردان در کلاس های درس ، خانه های خود، و حتی در پارکینگ مدرسه، متهم  هستند.
 
این مظنونین، که در دبیرستان‌های سراسر ایالات متحده کار می‌کنند، در حالی رابطه جنسی آنان  با دانش آموزان فاش شد که حین ارتکاب جرم شناسایی شدند.
 
فردا تاپ/////////محسنی
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دلیل حضور رهبری در بيمارستان خاتم‌ الانبياء
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3441 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای روایتی از عیادت ایشان از والدین شهدا در بخش آی.سی.یو بیمارستان خاتم الانبیا(ص) را منتشر کرد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای روایتی از عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از والدین شهدا در بخش آی.سی.یو بیمارستان خاتم الانبیا(ص) را در سالروز این حضور به نقل از مدیر بیمارستان منتشر کرد.

دکتر پیرحسین کولیوند در این روایت در این باره نوشت: ساعت شش و نیم عصر پنج شنبه بود که مطلع شدیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سرزده و بدون اطلاع قبلی به بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) تشریف آورده‌اند. ایشان در بخش آی.سی.یو حضور یافتند و در ابتدا با حضرت آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی ملاقات کردند.

سپس به عیادت بیمارانی که در بخش آی.سی.یوی ویژه والدین شهدا بستری بودند، رفتند و با آن ها گفت‌وگو کردند، در نهایت مجددا دقایقی از آیت‌الله طاهری عیادت کردند و با دعای خیر برای کارکنان و پرستاران و دیگر عوامل، بیمارستان را ترک کردند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مروری بر زندگی پروین احمدی‌نژاد
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2419 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

آفتاب : هرجا دوقطبی هاشمی- احمدی‌نژاد در حال شکل‌گرفتن باشد، پای یک خواهر در میان است؛ پروین احمدی‌نژاد همان خواهری است که بعد از مدت‌ها غیبت، از تلفن‌همراه و نرم‌افزارهایی که او را به فضای مجازی پیوند می‌دهد، قدری فاصله گرفت و با یک خاطره‌ای که به‌سرعت تکذیب شد، به‌یک‌باره خود را وارد دوقطبی‌ای کرد که برادرش آن را کلید زده بود. آنجاکه هاشمی‌رفسنجانی در بازگویی خاطراتش از نگرانی همسر امام(ره) درباره انتخابات ٨٤ و درخواستش از او برای کاندیداتوری سخن گفته بود، بی‌آنکه نامی از احمدی‌نژادی‌‌ها در میان باشد، به‌یک‌باره پروین ظاهر شد. او نه‌تنها خاطره هاشمی را تکذیب کرد، بلکه به بیان روایتی پرداخت که اتفاقا با تکذیب بیت امام(ره) روبه‌رو شد. پروین در خاطره‌ای که برای رسانه‌های هم‌سو با مشی خود ارسال کرده بود، درباره روزهای بعد از پیروزی برادرش در انتخابات ٨٤ و حضورشان در جماران، از خرسندی همسر امام(ره) از انتخاب احمدی‌نژاد به ‌سمت ریاست‌جمهوری نوشته بود.

 روزنامه شرق در ادامه نوشته است: لیلی بروجردی، نوه دختری امام(ره) اما با تکذیب این خاطره درباره آن روز گفته بود: «خانم خیلی صریح به ایشان گفت، من به شما رأی ندادم، البته من به آقای هاشمی رأی داده‌ام و شما را نمی‌شناختم. شما هم جوان هستید و ان‌شاءلله بتوانید به کشور خدمت کنید...».پروین احمدی‌نژاد شاید تنها عضوی از خانواده احمدی‌نژادی‌ها باشد که در فضای رسانه تا لحظه آخر هر دو دولت برادرش و البته تابه‌امروز، از حمایت از محمود دست نکشیده است. چه او این نام و رسم امروزی خود را هم مدیون همین برادری است که توانست هشت سال ریاست دولت‌های نهم و دهم را برعهده بگیرد. پروین احمدی‌نژاد را کسی نمی‌شناخت، اگر خواهر رئیس دولت‌های نهم و دهم نبود. نسبت خونی، این خواهر و برادر را، هم در ظاهر به هم شبیه کرده است، و هم در رفتار و گفتار. شاید به‌خاطرهمین نسبت خونی بود که پروین در حمایت از محمود احمدی‌نژاد کم نگذاشت و خواهرانه از او دفاع کرد. از تلاش برای تمدید ریاست‌جمهوری برادرش در انتخابات ٨٨ گرفته، تا شهید خواندن او، آن‌هنگام که او را در روزهای آخر مسئولیتش «شهید تهمت» خوانده و با رجایی و بهشتی مقایسه کرده بود. تنها مسئولیتی که او را در قاب تصاویر ثبت کرد، عضویت در شورای شهر سوم تهران بود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ایران: عربستان آماده ضربات مهلک باشد
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2349 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران علاقمند به درگيري با عربستان نيست، به رياض توصيه کرد از جنگ و برادرکشي در يمن دست بردارد؛ زيرا اگر با يک جنگ فرسايشي مواجه شود، بايد آماده دريافت ضربات مهلکي باشد.
 

پایگاه خبری العالم: فرمانده نيروي زميني ارتش با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران علاقمند به درگيري با عربستان نيست، به رياض توصيه کرد از جنگ و برادرکشي در يمن دست بردارد؛ زيرا اگر با يک جنگ فرسايشي مواجه شود، بايد آماده دريافت ضربات مهلکي باشد.

امير سرتيپ «احمدرضا پوردستان» روز يکشنبه در برنامه «من طهران» شبکه خبري العالم گفت: توصيه من به ارتش عربستان اين است که دست از جنگ بردارد چرا که مردم يمن مردم بزرگي هستند.

امير پوردستان ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبري و فرمانده کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران فرمودند رژيم صهيونيستي نتوانست در برابر غزه که يک باريکه‌اي است مقاومت کند. يمن کشوري با پيشينيه تاريخي است و جالب اين است که عربستان تجربه جنگ با يمن را هم دارد و يمني‌ها در جنگ‌هاي سال‌هاي گذشته توانستند بسياري از پايگاه‌هاي عربستان را تصرف کنند. پيشينه مردم يمن نشان مي‌دهد که مردمي جنگجو، مقاوم و شجاع هستند و من به عربستان توصيه مي‌کنم که از برادرکشي دست بردارد.

وي خاطرنشان کرد: مساله ديگر اين است که ارتش عربستان تجربه جنگي ندارد و بسيار شکننده است و اگر با يک جنگ فرسايشي مواجه شود، بايد آماده دريافت ضربات مهلکي باشد و شکست سختي خواهد خورد؛ عربستان بهتر است که دست از جنگ بردارد و به صورت سياسي و مذاکره وارد عمل شود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هاشمی‌رفسنجانی: خیلی زود به توافق نهایی می‌رسیم اگر..
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3616 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
وی تشدید انفجارها و کشتارهای اخیر در منطقه به ویژه پس از تجاوز عربستان به یمن را فاجعه انسانی خواند و گفت: ایران بدون هیچ چشم‌داشتی هزینه می‌کند تا زهر تروریسم را کم نماید.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار سفیر ایتالیا، مذاکرات یک هفته‌ای مسؤولین پر مشغله غرب و ایران در لوزان را نشان از جدیت طرف‌ها برای حل مسایل هسته‌ای خواند و گفت: دولت ایران از اول بر اصل برد برد تأکید می‌کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برداشت اشتباه غرب را از تأثیر تحریم‌ها برای فشار سیاسی بر ایران نادرست دانست و گفت: ایران از اول انقلاب اسلامی تاکنون همواره به نوعی تحت تحریم بود، ولی دیدید که چگونه از گردنه‌های دشوار عبور کردیم.

هاشمی رفسنجانی به کمک‌های همه‌جانبه کشورهای غربی به رژیم بعث در جنگ تحمیلی و عدم پرداخت نیازهایی که حتی پول‌های آنها را داده بودیم، اشاره کرد و گفت: با افتخار و در سازمان ملل پیروزی سیاسی به دست آوردیم که مکمّل پیروزی‌های نظامی ما در میدان بود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با پدافند دفاع موشکی S-300 آشنا شوید
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2715 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
S-300

 

با پدافند دفاع موشکی S-300 آشنا شوید

 

سامانه‌ی موشکی زمین به هوای میان بردی است که توانایی عملیات در تمام ارتفاع‌ها و شرایط را دارد.

در اواخر دهه‌ی ۷۰ میلادی و در میانه‌ی جنگ سرد ارتش اتحادیه‌ی جماهیر شوروی برای حفاظت از ساختمان‌های حساس خود سامانه‌ی پدافند موشکی را طراحی کرد که بعدها S-300 نام گرفت. آن‌ها به مرور قابلیت‌های این سیستم را توسعه دادند تا به امروز که گفته می‌شود بجز هواپیماهای فوق رادار گریز F22 و B2 هواپیمای دیگری نمی‌تواند از تیررس این پدافند در امان بماند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش با فرمانده کل قوا
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2356 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های شهدای ارتش، نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت بصیرت و جهت‌گیری‌های دینی و انقلابی و افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی و آمادگی روحی توصیه‌ی مؤکد کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه تهدیدی برای منطقه و کشورهای همسایه نبوده و نخواهد بود اما در برابر هر گونه تعرضی کاملا مقتدرانه عمل خواهد کرد.
در این دیدار که هم‌زمان با ایام گرامی‌داشت روز ارتش برگزار شد، فرمانده‌ی کل قوا با تبریک این روز، نام‌گذاری ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ابتکارات بزرگ امام راحل رحمه‌الله در اوائل پیروزی انقلاب در مقابل تلاش برخی جریان‌ها برای از بین بردن ارتش، خواندند و افزودند: با هوشمندی امام بزرگوار رحمه‌الله ارتش، با قدرت و قوت باقی ماند و به عنوان یک مجموعه‌ی انقلابی، در عرصه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، نقش ایفا کرد و برای کشور افتخار و حماسه آفرید.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اطلاعیه مهم درباره ثبت نام کنندگان حج عمره
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2287 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
مشاور عالی رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که آخرین کاروان زائران ایرانی تا پنج روز دیگر مکه را ترک خواهد کرد، درباره چگونگی پس گرفتن پول عمره در صورت انصراف توضیحاتی داد.
 

خبرگزاری ایبسنا: مشاور عالی رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که آخرین کاروان زائران ایرانی تا پنج روز دیگر مکه را ترک خواهد کرد، درباره چگونگی پس گرفتن پول عمره در صورت انصراف توضیحاتی داد.

ناصر خدرنژاد گفت: پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعلیق سفر عمره مفرده، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان‌های زائران ایرانی به عمره مفرده اعزام شدند که این عده روز گذشته به مکه مکرمه رهسپار شدند.

وی اظهار کرد: آخرین کاروان زائران ایرانی پس از پنج روز اقامت در مدینه منوره عصر روز گذشته پس از محرم شدن در مسجد شجره، راهی مکه مکرمه شدند که پس از انجام اعمال و اقامت ۵ روزه برای زیارت و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی به ایران بازمی‌گردند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پاسخ قاطع ایران به درخواست استرالیا
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3261 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه با انتقاد از پدیده دیپورت اجباری از سوی برخی کشورهای غربی تاکید کرد: از منظر ما بازگشت داوطلبانه هر ایرانی به کشور خود ایرادی ندارد و سفارتخانه ها موظف هستند زمینه این بازگشت را فراهم کنند.
 

خبرگزاری ایسنا: معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه با انتقاد از پدیده دیپورت اجباری از سوی برخی کشورهای غربی تاکید کرد: از منظر ما بازگشت داوطلبانه هر ایرانی به کشور خود ایرادی ندارد و سفارتخانه ها موظف هستند زمینه این بازگشت را فراهم کنند.

در پی سفر وزیر امورخارجه استرالیا به کشورمان، حسن قشقاوی، معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه دلایل این سفر را بررسی کرد.

وی انگیزه این سفر را مبتنی بر ایجاد روابط دوجانبه و تحولات مربوط به مسائل هسته‌ای دانست و گفت: استرالیایی ها همواره در خصوص بحث پناهندگی دیدارهایی را با مقامات ایرانی داشته‌اند و سخت‌گیری‌ها نیز در این زمینه جدا از مهاجرت‌پذیری این کشور نیست.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حمله به پرستار مرد با قیچی جراحی!
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2558 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
دومین حمله به پرستاران توسط همراهان بیماران در سال جدید، این بار در نقطه ای از شرق کشور رخ داد و طی آن پهلوی پرستار مرد با قیچی جراحی، شکافت.
 

خبرگزاری مهر: دومین حمله به پرستاران توسط همراهان بیماران در سال جدید، این بار در نقطه ای از شرق کشور رخ داد و طی آن پهلوی پرستار مرد با قیچی جراحی، شکافت.

حکایت خشونت علیه جامعه پرستاری، هر روز ابعاد جدیدتری پیدا می کند. اگر تا چندی قبل، خشونت ها از نوع کلامی و فحش و ناسزا از سوی بیمار و همراهان بیمار بود، اما حالا حمله به پرستاران با ابزار بیمارستانی هم به آن اضافه شده است. هنوز یک ماه از سال جدید را پشت سر نگذاشته ایم که دومین حادثه خشونت علیه پرستاران در کشور اتفاق می افتد.

آن طور که احمد نجاتیان قائم مقام سازمان نظام پرستاری ایران گفته است، در هنگام انتقال یک بیمار بدحال از خواف به سمت مشهد، هنگامی که تیم پزشکی در آمبولانس متوجه وضعیت وخیم بیمار می شود، ناچار او را به نزدیک ترین مرکز درمانی در تربت حیدریه منتقل می کنند. اما بیمار فوت می کند.

همراهان بیمار نیز که دنبال آمبولانس در حرکت بوده اند، وقتی به بیمارستان تربت حیدریه می رسند و متوجه فوت بیمارشان می شوند، با عصبانیت به سمت پرستار مرد حمله کرده و او را با قیچی که دم دست شان بود مجروح می کنند.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


واکنش نتانیاهو به خبر تحویل سامانه اس300 به ایران
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2696 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

مراسم روز ارتش (29 اسفند) و نمایش توان بازدارندگی ایران در مقابل تهدیدها، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به گونه ای آشفته کرد که مجبور شد آشکارا اعتراف کند: هر سال که می گذرد موشک های ایران قدرتمند تر می شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هنوز در انزوای بیانیه هسته ای ایران و 1+5 در سوییس قرار دارد، از زمان اعلام تصمیم روسیه مبنی بر وفای به عهد این کشور برای تحویل سامانه دفاع موشکی اس 300 به ایران، بیشتر منزوی شده است. بنیامین نتانیاهو امروز (یکشنبه) گفت که تصمیم رییس جمهوری روسیه در زمینه تحویل سامانه موشکی پیشرفته اس 300 به ایران را با جدیت پیگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی تایمز آو اسراییل، نتانیاهو در جلسه کابینه این رژیم افزود: اسراییل تحویل موشک های اس 300 روسیه به ایران را به ویژه در برهه زمانی کنونی با جدیت تحت نظر دارد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افشارزاده: به قلعه نويى گفتم تيم مشكل دارد اما او قبول نمى كرد
دو شنبه 31 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2496 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
افشارزاده: به قلعه نويى گفتم تيم مشكل دارد اما او قبول نمى كرد
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای برکناری امیر قلعه‌نویی نامه 5 صفحه‌ای ننوشتم اما همه چیز را از ابتدای فصل یادداشت کرده و فردا اعلام می‌کنم.

به گزارش طرفدارى، بهرام افشارزاده در گفت و گو با رادیو ورزش درباره نتایج استقلال در فصل جاری گفت: "ما تمام امکاناتی که سرمربی محترم تیم نیاز داشت را کامل در اختیار آنها قرار دادیم. بازیکنان و مسائلی که باید انجام می شد را از ایشان مکتوب دریافت کردیم و فکر می کنم کسی نتواند بگوید باشگاه کوتاهی کرده است. وقتی ما در سیزده بازی جلو هستیم اما در نیمه دوم بعد از دقیقه 65 نتیجه را واگذار می کنیم باید آسیب شناسی شود. من چند بار با ایشان درباره حضور یک روانشناس و بدنساز در کادر تیم صحبت کردم اما ایشان قبول نکردند و متاسفانه روز به روز شاهد افول تیم هستیم."

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


میانگین سن ازدواج مردان و زنان در ایران
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3169 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال ضمن تحلیل آمار ازدواج در کشور، از افزایش میانگین سنی ازدواج و همچنین تاخیر در ازدواج جوانان خبر داد.
 

خبرگزاری مهر: مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال ضمن تحلیل آمار ازدواج در کشور، از افزایش میانگین سنی ازدواج و همچنین تاخیر در ازدواج جوانان خبر داد.

علی اکبر محزون به تحلیل آمار وقایع حیاتی ازدواج پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل و بررسی های صورت گرفته در سال گذشته ۷۲۴ هزار و ۳۴۵ مورد واقعه ازدواج رخ داد که از این تعداد ۶۰۷ هزار و ۴۱۰ مورد در مناطق شهری و ۱۱۶ هزار و ۹۳۵ مورد در نقاط روستایی رخ داده است.

وی به تحلیل آمار ازدواج های انجام شده در ماه و شبانه روز پرداخت و گفت: اطلاعات موجود نشان می دهد که در هر ماه ۶۰ هزار و ۳۶۲ واقعه ازدواج  و در هر شبانه روز هزار و ۹۸۵ مورد و در هر ساعت نیز ۸۳ واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

مدیرکل اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال به مقایسه این آمارها نسبت به سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: آمارها کاهش منفی ۶.۵ درصدی را نشان می دهد که البته از سال ۹۰ شاهد رشد منفی ازدواج در کشور بوده ایم. به طوری که در سال ۹۰ منفی ۱.۹ درصد در سال ۹۱ منفی ۵.۱ درصد و در سال ۹۲ نیز با کاهش منفی ۶.۷ درصدی مواجه بوده ایم.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نصرالله: فرصت حمله به عربستان فراهم شده
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2433 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لحظاتی پیش برای همبستگی با یمن مظلوم و تشریح تحولات منطقه ای مرتبط با آن آغاز شد.

به گزارش تسنیم، سخنرانی سید حسن نصرالله در مراسمی که تحت عنوان" همایش همبستگی و وفاداری به ملت یمن" در مجتمع سیدالشهدا واقع در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شده، هم اکنون به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی المنار لبنان در حال پخش است.

این مراسم با عنوان "همبستگی و وفاداری و فریاد حق در برابر سلطان ظالم" برای اعلام همبستگی با ملت مظلوم یمن در برابر تجاوز وحشیانه آل سعود درحال برگزاری است.

وی در ابتدای سخنانش تجاوز سعودی و آمریکایی علیه یمن را محکوم کرد و گفت: وظیفه انسانی و اخلاقی و اسلامی ماست که از ملت یمن حمایت کنیم این امر تنها به خود ما مربوط است و هیچ کس نمی تواند ما را از این موضع حمایتگرانه از ملت یمن باز دارد. ما همواره از ملت یمن و مقاومت ملت یمن حمایت می کنیم و بر این موضع خود می بالیم چرا که در روز قیامت به خاطر مواضعی که داشته و داریم باید پاسخگو باشیم. ما از همان ابتدا موضع خود را در خصوص ماجرای یمن اعلام کرده بودیم و تا روز قیامت و نه برای تاریخ و برای خدا با آن خواهیم ماند. هدف ما اکنون این است که هجمه سعودی و آمریکایی بر ضد یمن را محکوم کنیم  و همبستگی خود را با ملت مظلوم یمن اعلام کنیم.

نصرالله تصریح کرد: پیش از پرداختن به یمن بر خود لازم می دانم تا در خصوص مناسبت هایی مربوط به ملت لبنان است در این ماه اشاره کنم.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اولین جلسه احمدی نژاد در مشهد برگزار شد/عکس
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2150 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

امتیاز به مطلب 75 نفر

اولین جلسه احمدی نژاد در مشهد برگزار شد/عکس

استان‌ها > خراسان رضوی - همان‌طور که قبلا خبرش آمده بود، «محود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور سابق، عصر پنجشنبه با فعالان فرهنگی سیاسی مشهد و طرفدارانش نشست برگزار کرد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در این جلسه احمدی‌نژاد به همراه ثمره هاشمی حضور داشتند.
«خبرگزاری مهر» از قول «رامین قانع» هماهنگ‌کننده برگزاری این جلسه نوشته است که «این نشست صرفا در جهت یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی تشکیل شد و هیچگونه بحث‌ انتخاباتی در آن مطرح نشد.»

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اظهارات تند پدر شهید احمدی‌روشن علیه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2716 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

 

خبرگزاری فارس نوشت: رحیم احمدی‌روشن پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه تهران اظهارداشت: مردم و دانشجویان از من این سؤال را می‌پرسند که آیا شما از جمله کسانی بودید که به وزیر امور خارجه نامه نوشتید و تشکر کردید؟‌ که بنده امروز در جواب می‌گویم خیر ما چنین نامه‌ای ننوشتیم و برای وزیر امور خارجه نفرستادیم.
 
وی افزود: به کسانی که نظر ما را در خصوص مذاکرات هسته‌ای می‌پرسند باید بگوییم نظر ما همان نظر مقام معظم رهبری است. رهبری اولین چیزی که فرمودند این بود که ما خوشبین نیستیم و دلیل آن را هم بر اساس تجربه و شناخت عمیق از دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کردند.
 
رحیم احمدی‌روشن تصریح کرد: دغدغه‌های ما نسبت به مذاکرات همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، ما همواره چشم و گوش به فرمان ولایت داریم و آنچه ولایت بفرمایند انجام می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری در خصوص هسته‌ای مشخص کردند برای ما نیز به عنوان خط قرمز است.
 
پدر شهید احمدی‌روشن با انتقاد از اکسید شدن 195 کیلو اورانیوم غنی‌شده گفت: برخی آقایان که ادعای دانشمندی و ولایت‌مداری می‌کنند آمدند دانشمندانی را که در کنار شهید احمدی‌روشن صنعت هسته‌ای ما را به اینحا رساندند، تار و مار کردند و بنده آن زمان فریاد زدم و این موضوع را به گوش مسئولان رساندم اما این مسئولان گفتند این آقا دروغ می‌گوید.
 
وی در ادامه گفت: کار به جایی رسید که آیت‌الله‌ جنتی پشت همین تریبون گفتند که دانشمندان هسته‌ای را تار ومار نکنید و رهبری فرمودند که به اسم اعتدال افراد ارزشی را تار و مار نکنید.
 
رحیم احمدی‌روشن در پایان با انتقاد از کسانی که موضوع سانتریفیوژ را کم‌ارزش جلوه می‌دهند، گفت: برخی آقایان مسئله سانتریفیوژ را به سماور تشیبه می‌کنند. خوب است این افراد از دانش هسته‌ای خود استفاده نکنند؛ اگر سانتریفیوژ سماور بود چرا زمانی که شهید احمدی‌روشن و دیگران دست به دست هم دادند و با وجود تحریم‌ها تعداد سانتریفیوژ را به 19 هزار رساندند اینها این کار را نکردند.
 
چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


70 سال زندگی زیر سایه نحس 130,000 بمب هسته‌ای
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2636 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

امتیاز به مطلب 21 نفر

 

 

70 سال زندگی زیر سایه نحس 130,000 بمب هسته‌ای

 

دانش > دانش‌های بنیادی - طی 7 دهه گذشته 130هزار کلاهک هسته‌ای توسط 9 کشور جهان ساخته شده و هرچند هم‌اکنون کمتر از 17هزار کلاهک هسته‌ای در زمین وجود دارد، اما همین تعداد هم برای جهان خطرآفرین است.

طبق آمار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، هم‌اکنون 31 کشور جهان (رژیم اشغالگر قدس و کره شمالی که هریک حداقل یک رآکتور فعال دارند، در آمار آژانس ذکر نشده‌اند) از انرژی هسته‌ای استفاده می‌کنند. در این میان فقط 9 کشور تسلیحات هسته‌ای دارند که در جدول زیر ذکر شده‌اند. به‌عبارت‌دیگر، 24 کشور جهان از انرژی هسته‌ای استفاده صلح‌آمیز می‌کنند و 9 کشور دیگر علاوه بر آن استفاده‌های نظامی هم می‌کنند. از میان این 9 کشور فقط رژیم اشغالگر قدس است که هرگز در مورد توانمندی هسته‌ای خود اظهارنظری نکرده است

جدول در ادامه مطلب

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بشار اسد اصلی ترین عامل تسلط تروریست ها بر ادلب را معرفی کرد
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3131 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

رئیس‌جمهوری سوریه در مصاحبه‌ای گفت، حمایت نظامی و لجستیکی ترکیه اصلی‌ترین عاملی بود که به تروریست‌ها کمک کرد تا شهر ادلب در شمال غربی سوریه را ماه گذشته از کنترل نیروهای دولتی خارج کنند.

 بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در مصاحبه با روزنامه سوئدی «اکسپرسن» که امروز جمعه منتشر شد، گفت: هر نوع جنگی، هر نوع ارتشی را تضعیف می‌کند و مهم نیست که آن تا چه حد قدرتمند و مدرن باشد.

شهر ادلب که در نزدیکی مرز سوریه است، تنها دومین مرکز استان است که در جریان چهار سال جنگ داخلی در کنترل شبه‌نظامیان تروریست قرار گرفته است. این شهر هم‌اکنون در کنترل گروه‌های افراطی از جمله جبهه النصره است که شاخه سوری القاعده محسوب می‌شود.

اسد تاکید کرد: در جریان سقوط شهر ادلب، اصلی‌ترین عامل حمایت گسترده‌ای بود که از جانب ترکیه انجام شد؛ حمایت لجستیکی، حمایت نظامی و البته حمایت مالی که از جانب عربستان سعودی و قطر تامین شد.

استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل در امور سوریه ماه آتی رایزنی خود را با مخالفان سوریه و کشورهای ذی‌نفع برای از سرگیری دور جدیدی از مذاکرات صلح آغاز می‌کند. بشار اسد در رابطه با این اقدامات سازمان ملل گفت که بحران سوریه با مداخله خارجی پیچیده شده است.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پاسخ شدیداللحن‌حزب‌الله به وزیرکشورلبنان
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2603 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
گروه بين‌الملل: حزب‌الله لبنان در واکنش به سخنان وزیر کشور لبنان علیه ايران، عربستان سعودی را «جنایتکار»، «نادان» و «منبع اصلی تروریسم در منطقه» خواند که «با مزدوران خود در حال تفرقه‌آفرینی» در منطقه است.
پاسخ شدیداللحن‌حزب‌الله به وزیرکشورلبنان

حزب الله در بیانیه شدیداللحن خود که نسخه‌ای از آن در سایت العهد منتشر شده تاکید کرد که ایران و رهبری آن «در کنار ملت‌های مستضعف جهان ایستاده‌اند». بیانیه تند حزب‌الله پس از آن منتشر می‌شود که نهاد المشنوق، وزیر کشور و از شخصیت‌های جريان المستقبل لبنان، در باره دخالت نظامی عربستان در یمن گفت که «بینی رهبران ايران به خاک مالیده خواهد شد»! در واکنش به این گفته‌ها، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود مقایسه به گفته این گروه «جنایات عربستان و حمایت‌های ریاض از تروریسم» با جمهوری اسلامی ایران را «ظالمانه» دانسته و سران جریان المستقبل را متهم کرد که از «قتل عام مردم بی‌دفاع یمن» توسط عربستان سعودی «خرسند» هستند. نهاد المشنوق در سخنان خود گفته بود که عملیات نظامی عربستان در یمن «برای آزادی آینده تمام جهان عرب از چنگ چیرگی ایران بر کرامتش، سرنوشتش و خواسته مردمانش است»!

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فانی: رتبه بندی معلمان، ضمانت اجرایی لازم را دارد و دولت بودجه آن را تامین می‌کند
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2535 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

اجرای لایحه رتبه بندی معلمان به اعتباری ۱۳۵۰ میلیارد تومانی احتیاج دارد و وزیر آموزش و پرورش می گوید که این لایحه دارای ضمانت اجرایی است و دولت بودجه آن را تامین می کند.

وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگترین وزارت خانه های کشور مسوولیت آموزش ۱۳ میلیون دانش آموز را بر عهده دارد و بیش از یک میلیون کارمند در این نهاد بزرگ مشغول به فعالیت هستند.

یکی از مشکلات همیشگی این وزارت خانه در همه دولت ها کمبود بودجه است که دولت یازدهم هم از این مسئله مستثنی نیست.

با این وجود این روزها یکی از مهمترین خبر های وزارت آموزش و پرورش لایحه رتبه بندی معلمان است که به بودجه زیادی نیازمند است .

به گفته نوبخت سخنگوی دولت طرح رتبه‌بندی معلمان با اعتبار ویژه ۱۳۵۰ میلیارد تومان از اول مهرماه امسال اجرایی خواهد شد ،همچنین برای همین طرح در سال ۹۵ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که این ارقام مازاد بر آن سقف بودجه جاری و عمرانی وزارت آموزش و پرورش است.

در این باره علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بودجه لایحه رتبه بندی در مصوبه دولت آمده و تایید شده است.

وی افزود: انشالله دولت بودجه لایحه رتبه بندی را تامین می کند و اجرای این لایحه ضمانت اجرایی دارد.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برگزاری مراسم بزرگداشت روز ارتش ایران در ترکیه
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 4379 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده وابستگان نظامی کشورهای خارجی، مقامات لشکری و کشوری و حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و رسانه ای ترکیه در آنکارا برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حضور گسترده وابستگان نظامی کشورهای خارجی  مقامات لشکری کشوری و حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و رسانه ای ترکیه در آنکارا برگزار شد.

در این مراسم، مقام هایی از ارتش ترکیه در سطح سرلشکر، معاونان فرماندهان نیروهای زمینی و دریایی و بیش از ۱۰ تن از فرماندهان و افسران ارشد ستاد کل ارتش ترکیه، ده ها تن از سفیران و وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی به ویژه کشورهای اروپایی و نمایندگان اصحاب رسانه ها  و دیگر مقامات و شخصیت های سیاسی فرهنگی و اقتصادی ترکیه شرکت کردند. 

مراسم بزرگداشت روز ارتش فرصتی برای طرح مسائل مختلف از سوی وابستگان نظامی و مدعوین فراهم کرد. مهمترین بخش گفت وگوهای محفلی بین دیپلمات ها و وابستگان نظامی و خبرنگاران موضوع مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای غربی و تجاوز نظامی نامتعارف عربستان به یمن، کشته شدن بیش از پیش غیر نظامیان در بمباران ها و تاکید بر لزوم آتش بس فوری برای کمک رسانی به مردم و برقراری ساز و کارهای دیپلماتیک جهت خاتمه بحران بود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ورود سامانه جدید بارشی از جنوب غرب
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3699 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
روز شنبه مجددا سامانه بارشی فعال از جنوب غرب وارد کشور می شود که ابتدا برای استان های جنوب غرب و به تدریج در مرکز و دامنه جنوبی البرز، شرق و شمال شرق بارندگی پیش بینی می شود.

ایرنا- سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و افزود: فردا (شنبه) سامانه بارشی جدید از جنوب غرب وارد کشور می شود و شاهد بارش در این مناطق خواهیم بود.

فریبا گودرزی کارشناس این سازمان روز جمعه با اشاره به آخرین اطلاعات هواشناسی طی روزهای آینده افزود: روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب شرق باد، گرد و خاک پیش بینی می شود و در این روزها آب های خلیج فارس مواج و متلاطم است.

وی تاکید کرد: روز شنبه مجددا سامانه بارشی فعال از جنوب غرب وارد کشور می شود که ابتدا برای استان های جنوب غرب و به تدریج در مرکز و دامنه جنوبی البرز، شرق و شمال شرق بارندگی پیش بینی می شود.

به گفته این کارشناس هواشناسی؛ این سامانه بارشی اواخر وقت یکشنبه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: تحت تاثیر این سامانه، شاهد بارش های پراکنده در شمال غرب، بخشی از غرب، شمال شرق، زاگرس جنوبی، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر خواهیم بود و بخش هایی از شرق و جنوب کشور نیز با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جزییات حذف محدوده «زوج و فرد» در تهران
شنبه 29 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 3229 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران جزئیات حذف فیزیکی محدوده زوج و فرد را تشریح کرد.
 

خبرگزاری ایسنا: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران جزئیات حذف فیزیکی محدوده زوج و فرد را تشریح کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی در تشریح جزئیات حذف محدوده زوج و فرد درتهران با بیان اینکه این طرح، توسط شهرداری تهران به شورای عالی ترافیک پایتخت پیشنهاد شده است، گفت: هیچ منطق قوی و قابل قبولی برای این استدلال که برای کنترل آلودگی هوا خودروها را به دو قسمت تقسیم و آنها را وادار کنیم که یکروز در میان، وارد معابر شوند؛ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه چرا باید خودروهایی که چندین برابر آلودگی تولید می‌کند؛ به مانند وسایل نقلیه‌ای که از استانداردهای زیادی برخوردارهستند وارد معابر شوند گفت: برهمین اساس طرحی جایگزین در شهرداری تهران تهیه و در شورای عالی ترافیک پایتخت نیز به تصویب رسید و خوشبختانه وزرات کشور هم نگاه مثبتی به این طرح دارند وسعی می‌کنند، بودجه را نیز پیگیری کنند تا این طرح در کل کشور اجرا شود.

چاپ مطلب
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 852
:: بازدید ماه : 3614
:: بازدید سال : 5656
:: بازدید کلی : 92212