رونمایی از طرح جایگزین مسکن مهر
رونمایی از طرح جایگزین مسکن مهر
جمعه 28 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 2042 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )

وزیر کار با اعلام اینکه در طرح جایگزین مسکن مهر، بخشی از کار به تعاونی‌ها واگذار می‌شود، گفت: اشتغال بزرگ در بنگاه‌های کوچک، برای مقابله با بیکاری و اشتغال‌زایی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي ربيعي با اعلام اينكه شعار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در سال‌جاري «با تعاون كار ايجاد مي‌كنيم تا به رفاه برسيم» است از گفت‌وگوهاي اجتماعي پيرامون تعاون سخن گفت و افزود: در حوزه مسكن، طرح جايگزين مسكن مهر به‌زودي رونمايي خواهد شد.

وزير كار گفت: اين طرح حمايتي كه با همكاري اين وزارتخانه و وزارت راه و شهرسازي در حال انجام است حاصل ۸‌ماه كار كارشناسي دقيق با حضور اقتصاددانان، جامعه‌شناسان و زمين‌ شناسان است كه معضل مسكن قشر مستضعف را برطرف خواهد كرد. ربيعي با اشاره به اجراي موفق طرح امنيت غذايي در كشور خاطرنشان كرد: كارهايي مانند اين طرح كه عقبه كارشناسي دارد موفق مي‌شود و ما در اين راستا بايد كارهاي بزرگ را براي خود هدفگذاري كنيم و به سمت آن جلو برويم، حتي اگر ديده نشويم.

وي با اشاره به طرح تكاپو و اقدامات انجام شده در راستاي ايجاد اشتغال گفت: بحث اشتغال بزرگ در بنگاه‌هاي كوچك و متوسط را دنبال مي‌كنيم كه خوشبختانه مقام معظم رهبري هم در صحبت‌ها‌يشان به بنگاه‌هاي كوچك اشاره داشتند. وزير كار افزود: يكي از بهترين راه‌هاي رفع مسئله فقر و محروميت تعاون است.

رفع فقر و محروميت در جامعه بايد در قالب تعاون هدفگذاري شود؛ بنابراين به جاي سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگ بايد از مشاركت عمومي جامعه توسط تعاوني‌ها بهره‌مند شد. ربيعي ادامه داد: در بحث مسكن حمايتي، بخشي را به تعاوني‌ها اختصاص خواهيم داد و از اين ظرفيت قطعا استفاده مي‌كنيم. علاوه بر اين، صندوق‌‌هاي مسكن در قالب تعاوني‌ها نيز پيگيري مي‌شود. وي با تأكيد بر اينكه بايد اشكال جديدي از تعاوني‌ها را رونمايي كنيم، افزود: در كنار اين مسئله با تعاوني‌هاي منطقه‌‌اي و بين‌المللي تعامل ايجاد شود
و به نوعي مركز مطالعات منطقه‌‌اي تعاون در ايران پايه‌‌گذاري شود.



انصارنیوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 115
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 960
:: بازدید ماه : 3722
:: بازدید سال : 5764
:: بازدید کلی : 92320