برخی با تطهیر سران فتنه به دنبال زنده کردن جریان مرده خود هستند
برخی با تطهیر سران فتنه به دنبال زنده کردن جریان مرده خود هستند
سه شنبه 9 تير 1394 ساعت | بازدید : 2654 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در خصوص تلاش برخی برای تطهیر سران فتنه در جلسات دولت گفت: دل آقایانی امثال کرباسچی برای این دو نفر نسوخته است که چنین مسایلی را مطرح می کنند، بلکه می خواهند دوباره از این دو نفر استفاده ابزاری کنند و جریان مرده آشوب 88 خود را زنده و احیاء کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "دانشجونیوز" ،محمد صادق کوشکی، کارشناس مسایل سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار "دانشجو نیوز" در خصوص حاشیه های جلسه دولت با روحانیون گفت: از لحاظ حقوقی اتهام، جرم و مجازات افرادی که تحت عنوان آشوب ها و رفتارهای غیر قانونی در سال 88، هنجار شکنی کردند مشخص است.

وی  ادامه داد: اینکه چرا نظام این افراد را به دادگاه نکشانده و مجازات نکرده است، به رویه ای که جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز داشته است برمی گردد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در زمان رهبر کبیر انقلاب و همچنین امروز به رهبری امام خامنه ای تا به حال هیچوقت به دنبال انتقام گیری و یا بسته بودن فضای سیاسی نبوده است، بلکه سعی شده که با تعامل مسایل و مشکلات را رفع کند و با رویکرد خشن با مسایل برخورد نکند.

کمترین مجازات ممکن برای سران فتنه در نظر گرفته شده است

این کارشناس مسایل سیاسی گفت: افرادی که باعث و بانی اغتشاشات 88 بودند، کمترین مجازات ممکن این ها اعمال شده است که این کار نیز مجازات محسوب نمی شود و بازنشستگی راحت و محترمانه و همچنین توام با امکانات زیستی مناسب است.

وی گقت: اگر قرار بود این افراد به دادگاه بروند ماجرا فرق می کرد و مجازات آنها بسیار سنگین تر بود.

کوشکی با اشاره اینکه بعضی از افراد با آوردن نام سران فتنه به دنبال زنده کردن جریان مرده خود هستند، بیان کرد: این طور نیست که دل آقایانی امثال کرباسچی برای این دو نفر سوخته باشد که چنین مسایلی را در جلسه روحانیون مطرح می کنند، بلکه می خواهند دوباره از این دو نفر استفاده ابزاری کنند و جریان مرده  آشوب 88 خود را زنده  و احیاء کنند که این امر هیچ وقت اتفاق نمی افتد.

موضوع رفع حصر سران فتنه در اختیارات دولت نیست

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: خوشبختانه موضوع رفع حصر سران فتنه در اختیارات دولت نیست و تصمیم گیری در مورد این موضوع با کمیسیون شورای امنیت ملی است، یعنی اینکه نظام در این رابطه تصمیم می گیرد.

وی افزود: حالا اگر آقای روحانی واکنشی به این مسایل نشان نمی دهد به خود ایشان بر می گردد اما موضوع اصلی این است که دولت در این رابطه تصمیم گیر نیست.

این استاد دانشگاه در خصوص افطاری های جنجال برانگیز دولت که منجر به تلاش برخی سیاسیون افراطی برای تطهیر جریان فتنه شد، خاطرنشان کرد: شاید به دلیل اینکه جریانات اصلاح طلب از آقای روحانی در انتخابات حمایت کرده اند، دولت بخواهد با این کار، به نوعی از آنها تشکر کند.


انصارنیوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :