ارتش یمن: به هرگونه نقض آتش بس با شدت پاسخ می‌دهیم
ارتش یمن: به هرگونه نقض آتش بس با شدت پاسخ می‌دهیم
شنبه 20 تير 1394 ساعت | بازدید : 2740 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن با تاکید بر حق شهروندان یمنی در دفاع از خود در برابر تجاوزگری نظامی خارجی تاکید کرد که ارتش یمن به هرگونه نقض آتش بس ارتش سعودی به شدت پاسخ خواهند داد.
1122675 530

سرتیپ ستاد شرف لقمان سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: فرماندهی وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن از آتش بس انسانی که از سوی سازمان ملل متحد در یمن اعلام شد و توقف اقدامات متجاوزانه بی قید  و بند سعودی علیه ملت یمن و شهرها و محله های مسکونی آنها استقبال می‌کند.

وی با اشاره به اوضاع فاجعه بار انسانی یمن به علت تجاوزگری ظالمانه ارتش سعودی افزود: برقراری آتش بس انسانی همان مسئولیت جامعه جهانی و سازمان ملل در قبال ملت ما است که به علت اصرار و تکبر دولت سعودی در تداوم تجاوزگری آشکار و محاصره ظالمانه اش علیه همه اقشار ملت یمن با شدیدترین درد و رنج روبرو است.

لقمان تصریح کرد: این نیروهای مسلح و امنیتی و ملت یمن هسند که در معرض تجاوزگری قرار گرفته اند و ما حق مشروع خود در دفاع از سرزمین و شهرهایمان را براساس قوانین و موازین بین المللی اعمال می کنیم. ما از حق خود در دفاع از حاکمیت ملی خودمان و پاسخ به تجاوزگری علیه ملت خود و جلوگیری از آن براساس این قوانین و منشورهای بین المللی استفاده می کنیم.

وی اشاره کرد: نیروهای مسلح و امنیتی یمن به همه تلاش های خیرخواهانه و اقدامات مثبت سازمان ملل در قبال ملت یمن و ملت پایدار و صبور آن احترام می گذارد و آن را ارج می نهد.

سرتیپ ستاد شرف لقمان تاکید کرد: نیروهای مسلح و امنیتی یمن حق خود برای مبارزه و پیگرد عناصر گروه القاعده و داعش را به منظور دفاع مشروع از ملت خویش و امنیت و ثبات جامعه یمن محفوظ می دانند زیرا این عناصر جنایتکار آفتی جهانی به شمار می روند که همه جهانیان برای مبارزه با آنها و جلوگیری از شرارت های آنها و جلوگیری از گسترش این آفت در همه جوامع بسیج شده‌اند.

وی تصریح کرد: از این منظر، نیروهای مسلح و امنیتی ما، وظایف قانونی خود در مبارزه با تروریسم و عناصر آن را –در هرجایی از یمن که آنها را بیابند- ایفا می کنند.

سرتیپ ستاد شرف لقمان درخصوص فریبکاری های دولت متجاوز سعودی که در تلاش برای نقض آتش بس انسانی و تداوم حمله وحشیانه اش علیه ملت یمن تردید به خرج نمی دهد و ابایی ندارد، هشدار داد و از جامعه بین المللی و سازمان ملل خواست تا مسئولیت های خود را برای پایان دادن به این تجاوزگری و محاصره ظالمانه علیه یمن و ملت صلح جو آن که معتقد به همزیستی و عدم دخالت در امور داخلی سایر کشورها هستند، ایفا کند.

وی در پایان تاکید کرد: هرگونه نقض آتش بس از طرف متجاوز باعث خواهد شد تا نیروهای مسلح و امنیتی ما به این تجاوزگری با همه راهها و ابزارهای مشروع پاسخ دهند.


منبع: تسنیم

اضافه کردن نظر


انصارنیوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 869
:: بازدید ماه : 3631
:: بازدید سال : 5673
:: بازدید کلی : 92229